کافه


by : x-themes

تمــــــام فنــــجان های قـــهوه دروغ می گـــــفتند ،..


تـــــو بر نـــــــمی گردی ..
 



نظرات شما عزیزان:

kiki
ساعت18:44---26 شهريور 1391
مرسی که دوسش داشتی خوشم میاد مطلب خنده دار باشه یا حداقل یه حرف واسه گفتن داشته باشه

راستی بنده نیز شوما را لینک کردم

هنطو وب تو هم همش در مورد کافه هستش عاشق حال و هوای کافه ام
پاسخ:mamnon ma niz ham...


kiki
ساعت18:38---26 شهريور 1391
شانس نیس که
دوری من همراه اول بودم داغون شدم باهاش اصن
چون تموم دوستام ایران ول داشتن


kiki
ساعت18:37---26 شهريور 1391
اره الانم دارم باران عشق میبینم سوکی توش بازیه
فیلم قشنگیه
یه کد بده به من
اسم منم به کره ای میشه kikiخو


kiki
ساعت18:33---26 شهريور 1391
سلام کافه چی میبینم یکی عینهو خودم پیداشده توام هر پستی بخونی نظر میدی بوس بوس
یه کد پیشواز قشنگ نداری بدی به من؟


kiki
ساعت18:28---26 شهريور 1391
سلام مرسی تو هم سریدی به ما
الهی کافه چی قشنگی از خودته گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
شنبه 25 شهريور 1391برچسب:, 18:33 |- ♠♦کافه چی♦♠ -|

ϰ-†нêmê§