تسلیت


by : x-themes

من حسینم ...   

     من حسینم که جهان واله و حیران من است

             ابر و باد و مه و خورشید به فرمان من است

                           جد من احمد مختار قریشی نسب است

                                       پدرم حیدر کرار امیر عرب است

                                                   مادرم فاطمه خود خلقت جهان را سبب است

                                                                   من حسینم ضربان دل من یا زهراست

                                                                                        نقش دیوار و در منزل من یا زهراست

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

غم سودای تو ...

                                                                                           ای داده سر اندر سر سودای محبت
                                                                حاشا رود از سر غم سودای تو مارا
                                     از درد غمت جان برود از تن یاران
             ما درد بخواهیم و نخواهیم دوا را



نظرات شما عزیزان:

دوست
ساعت0:25---28 آبان 1391
سلام گلم
مرسی از دعوتت
محرم رو تسلیت میگم
امیدوارم همیشه موفق و پایدار باشی
**************************
کاش بودیم آن زمان کاری کنیم /
از تو و طفلان تو یاری کنیم

کاش ما هم کربلایی می شدیم /
در رکاب تو فدایی می شدیم
*************************
السلام علیک یا ابا عبدالله . . .


فانوس
ساعت17:35---26 آبان 1391
سلام کافه چی مهمون اومده یه قهوه لطفا....
سلام مجدد وبلاگت خیلی قشنگه...
عالیه...
موفق باشی


solaleh20
ساعت17:21---26 آبان 1391
کربلا لبریز عطر یاس شد

نوبت جانبازی عباس شد


ایام سوگواری سالار شهیدان تسلیت باد!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
جمعه 26 آبان 1391برچسب:, 15:29 |- ♠♦کافه چی♦♠ -|

ϰ-†нêmê§