کافه...


by : x-themes


مرد اگر بودم

نبودنــت را غروب های زمستان در قهوه خانه ی دوری سیگار می کشیدم

. نبودنــت دود می شد و می نشست روی بخار شیشه های قهوه خانه . ...

بعد تکیه می دادم به صندلی

چشمهایم را می بستم و انگشتانم را دور استکان کمر باریک چای داغ حلقه می کردم

تا بیشتر از یادم بروی .

نامرد اگر بودم ،

نبودنـــت را تا حالا باید فراموش کرده باشم .

مرد نیستم؛ اما نامرد هم نیستم !

زنم و نبودنـت پیرهنم شده است . . .

 



نظرات شما عزیزان:

فردانگار
ساعت11:42---19 آذر 1391
سلام.خسته نباشین.ممنون میشم اگه لینکم کنی و خبر بدید تا من هم شما رو لینک کنم.با تشکر از وب جالبتون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:, 10:55 |- ♠♦کافه چی♦♠ -|

ϰ-†нêmê§